Alla inlägg under januari 2008

Av Amanda Lindgren - 8 januari 2008 17:47

Fyfan och kuk i röven vad det sög. Har så jävla mycket att göra, ida inte ens skriva upp allt. Men så går det när man i vanliga fall är en lösdrivare, som sedan blir sjuk och sedan åker bort.

Frågade min ellärare (Hendrik) idag "hur hade du tänkt att jag skulle hinna spela wow på kvällarna när jag får så mycket läxor? ". Fick inget riktigt bra svar, men jag börjar inse att första punkten på nyårslöfte-listan inte kommer kunna hållas lika bra som jag hoppats... suprise suprise ;-)

Av Amanda Lindgren - 3 januari 2008 17:13

Yes nu är det 2008! Året då man äntligen fyller 18!


Fyfan vilket slut det blev på året. Helt underbart! Ingela o Katta från Linköping var här och festade i 13h med oss stockholmare! galet kul :D

Hade fortfarande kvar 1 och 0,5 flaska vin och lite öl så får väl försöka dricka upp det så gott det går.Fast det blir nog inget problem ;-)


Idag när jag satte mig i soffan sprack mina byxor. Ett tecken att man ätit lite väl mycket till jul kanske? Shit måste börja gå på boxningen snart igen...

 Hur har det gått med mitt nyårslöfte då? nja.. inte så värst bra. Ni vet ju vad det var. Så därför tänkte jag göra som Carro, att ge mig själv nyårslöften som jag faktiskt KAN (kanske) hålla... fast dessa är lite mer seriösa än hennes då:


* Dricka mer cola och kaffe i skolan så att man INTE deckar på lektionerna.

*  Skriva upp saker i min nya allmenacka så att jag inte glömmer bort dem. (Där också att KÖPA MIG EN PENNA så jag slipper låna av andra)

* Ringa upp APU-snubben och bekräfta min plats.

* Göra TFU-G (minilumpen) och militärkurs med sjövärnskåren under 3v i sommar.

* Mönstra, eller iallfall skicka in anmälan.

* Svara på sms

* Spela lite mer WoW :-)


Hur skall detta gååå? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards