Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

positiv inför skolstarten!

Av Amanda Lindgren - 20 augusti 2008 20:02

Jag är faktiskt (tro det eller EJ) rätt så positiv inför skolstarten som äger rum imorrn. Jaaa det är helt otroligt jag vet. Men det ska faktiskt bli skönt att få sätta igång med alla rester och äntligen det sista året på gymnasiet! Plus att vi förhoppningsvis får Dan som lärare, och då vet jag att det kommer bli kul! (Fast det lär jag ju ångra senare på terminen... ni behöver inte påminna mig :P). 


Ja, man kan iallfall säga att denna sommaren har varit väldigt olik från alla andra somrar. Det har varit allt från AK4:or till krogar - till pojkvän till knappt någon sol och sunkväder! But i like it... inte sunkvädret ofc, även om jag förvandlas till ett dampmonster när jag är varm så är det ju lite kul med någon solstrimma de sista dagarna på det sista sommarlovet! :-P Men men... imorrn är det back to school, seeyou there!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindgren - 21 september 2008 22:09

...TILL http://momos.blogg.se/ See you there!!!

Av Amanda Lindgren - 29 augusti 2008 23:07

Jag vill verkligen få min blogg lite mer aktiv. Men jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva längre... det är så trist. but hang in there, ska nog byta plats på den så kanske under sker! ;-) Det ör sorgligt hur katastrofal den har blivit... ...

Av Amanda Lindgren - 3 augusti 2008 19:04

Idag så hade jag en s.k hårdrockare som busschafför. Töjda öron och rött hår samt Bandit 106.3 på högsta nivå! Då vart jag lycklig! :-)...

Av Amanda Lindgren - 22 juli 2008 22:38

Imorgon så skall jag följa med Jonnys familjpå kryssning till Finland, där de bla. ska fira hans syrra som fyller 31. Ska bli astrevligt! Ser verkligen fram emot det. Dessutom har jag och Jonny fått en egen A-hytt med fönster! Riktigt lyxigt o bra! :...

Av Amanda Lindgren - 22 juli 2008 11:18

Jag kom på att vissa utav er kanske är nyfikna om hur jag hade det på mitt senaste militärläger. Jorå, det var sjukt kul. Och sjukt jävla jobbigt. För det första så är jag helt otroligt jävla dålig på att hantera stress.  Så att bli väckt kl. 06.00 o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards